Monday, March 3, 2008

DeSiji~ skadar m’nyumbang’kn lagu…

lagu: Gw Bibik Separuh Masa
nyanyian: DeSiji a.k.a ‘The One’
lagu asal: Separuh Masa (DeLima)

dulu gw prnh beritahu
jgn ganggu masa ujung minggu
nanti si Nyonya psti kan tahu
rahsia gw dan eloe..

kita udah sama setuju
bertemu hanya bila perlu
kerna kita udah punya..
‘teman’ istimewa..

Korus:
gw hanyalah bibik separuh masa
separuh lagi masa untuk Nyonya
jgnlah loe meminta lebih dr itu..
gw hanyalah bibik separuh masa
dari senin sampai jumat saja
jangan pula loe harap perhatian slalu dgnku..

jika loe x terima kabar
bererti Nyonya ada di sini
jgn gatal meninggalkn pesan
curiga Nyonya nanti..

x perlu kata2 manja
udah seringkali gw dgr
dr Nyonya yg msih x tahu
adanya diri loe..

Korus

gw akui ada sesuatu antara kita
tetapi gw tahu bukan seperti biasa..ooo

(slamblog516 Publishing)

0 comments:

 
;