Sunday, March 30, 2008

=)

Lor.. jgn a menghina aku T.T kejayaan besar ape bg aku g drive smpai kat upm tu.. b4 ni masuk jln raya pn aku xpnah..;(

td aku baru join group mrsmtgb kat friendster.. sayu gila hati aku..tgk senior2 yg da fly, tp still lg concern kat junior2..n ukhwah dorang ngan mmber2 semaktab dlu still erat.. tgk gmba2 lak.. mmg rindu gile kat klas aku dlu! serius, aku tgk gmba2 korang tu, kalau skali tgk mmg berejam2.. xpnh bosan T.T seb bek dlu aku tgkp byk gmba..
nnt.. bila da besar, sume ade kerjaya masing2.. da ade life masing2.. n da sambung blaja kat merata2 tempat.. korang igt xkat kitorang? T.T <-- teremo sket

hurmm.. ni another video yg aku nk kongsi.. quality x brp bgus..tp stil menyimpan seribu satu ratus juta kenangan d sebaliknya..i love this one ;)


0 comments:

 
;