Friday, March 14, 2008

a bit of feedback

setelah skian lama..aku kembali menyentuh kibod (sbulan jek) n ni sedikit yg aku dpt bg feedback drpd post korang yg lps..


hey,we're back! congrats kpd diri seniri n mmber2 classmate - izey,shin,farah,aiman sbb ktorang da grad dr plkn tu hehe

congrats ntuk sume yg dpt result!majoriti aku tgk korang mmg ok! jgn kecewa sgt!!rezeki ada kat mana2 n manataw korang lg success dr org yg dpt str8 A skang ni..
alhamdulillah syukur je, eventhough aku x straight A,tp stil tekejut admat yg aku slalu fail n dekat2 fail tu dpt 3b..syukur2..alhamdulillah


gamba classmates byk yg cute2 ah kat cni!yg aku xde lak tu.. thnx 4 sharin!


happy bday to fat joe! 11mac ek?? same ngan ayah aku!happy birthday to both of you!n not forgotten.. happy belated bday to shin,khai n she!


aina - aku pn ske gile ngan photography..aku ske bnda2 ytg lawa! aku ske pegang kamera..tp aku xske sgt org tgkp gmba aku..sbb x fotogenik T.t


hilmy - how come ko amat diperlukan hehe.. (mesti ko bangga gila) n aku pn rasa cant make it all..manaleh nk terbang kuantan ke ampang then kuantan balik


korang cte sume pasal kete..scary man..aku cm mls je nk truskan..aku mls nk blaja kete ni..aku baru dpt L!

giler ah.. mmg addict ngan japan/korean movies,aku da tgk mcm website cite2 korea pn ade!

0 comments:

 
;