Saturday, March 22, 2008

A bit Of..


hurmm..
aku senanya xske sgt ngan keadaan aku skang.. still leh control n even aku leh ignore bnda2 ni mmndgkn aku bkn kisah sgt pasal org len.. but still.. ia melibatkn org len..xleh nk luah ngan kata2.. but gmba ni sdkt sbyk leh gmbar apa yg aku rasa walaupun not exactly la..



ade satu cite frm mana2 tah..but asal dr internet gak yg agk pemes.. kalau korang tau ; "cinta3segi" --> nk lebih maklumat g kat www.justkhai.com
cite tu mmg stupid bg aku.. n pk2 balik mmg ada pn org cmtu..dibutakan cinta..hurm.. xtaw la, maybe aku kutuk2 sbb aku x pnh rasa but one thing yg org ajar aku adlh : hargailah cinta seseorg tu.. xtaw ah.. aku rasa aku still xleh terima sbb byk sgt penipu dlm bumi ni n im the one who is really paranoid n kenot trust people when it comes to relationship.


friends are better to me.. n skang aku nk make friends ramai2 je.. lbh dr tu.. i dun think so..tggu ah nnt2 bila smpai seru ke.. haha..g pn bkn aku nk kawen skang pn.. kalau aku nk becinta n say all those sweet words ngan org yg halal ntuk aku ngan org yg btl2 akn kawen2 ngan aku je leh? =p hopefully


friends friends.. come and go..;(

0 comments:

 
;