Saturday, March 1, 2008

AINA

wat a rainy day! today is my jpj test and i failed part jlnraya. super shitt! but Alhamdulilah passed part parking,naik bukit and pusing2 tuh. time nk tunggu nama kena pggil tu, tgn aku da pucat and sejuk. bukan sebab nervos but super cold! unc jpj tu so damn serios and kinda irritating. yucks! but nasib baik kau jwb slm aku! haha. ade 1 tempat ni nk kena belok den tros lebuhraya. depan aku lak ada org yg tgh test jpj gak. but she is troublemaker. keta aku asyik mati enjin sebab dia super lmbat nk react towad green light. aku tgh ready nk turunkn break. las2 terover angkt kluc. 3 kali dow aku mati enjin sbb dia. time nk belok my kwln stereng agk careless cos termakan jalan utk belok. i mean mcm nk potong keta depan(org yg tgh test jpj gak) la. but unc jpj tu, btolkan stereng aku den ckp "hish awk ni kenape?" haha. WTF! unc xnmpak ker org depan tuh. consider la skit. kalu stress and tension arini kena keja, xpyh la test org. tp unc tuh sgt malas nk lyn sebabnyer dia xbwk aku blk pon, dia biakan je aku drive smpi abis (Alhamdulillah) kalu x, msti ramai org taw aku failed. haha. aku xmalu and xheran pon kalu fail sbb da fail da pon. lol. tp pcik tua yg gatal tu pg tegur aku dpt 10/20 jer cos dia yg uruskn borang kami so nmpak la aku dpt bape. tp kan aku da check keadaan gear taw. unc tu pg tanda X. doh! nsib baik aku tgk borang tuh afte selesai suma test. tulisan dia mcm doc so aku xdpt nk baca dgn jelas la. tp dpt la baca skit2. COMMENT yg aku igt : kawalan stereng, memandu melebihi had laju(mane ade), penggunaan gear. tu je la yg jelas. pastu aku kena pay rm120 utk ulangan. terbang my money! padahal abg and ayah aku baru je bg elaun dok umah. haha. so nex jpj test aku on 27TH MARCH 2008. pasni aku nk suro mak aku book aku blaja ngan mr A je utk mengelakkn mimpi ngeri berulang lg. tp bila aku tgk pcik gatal tuh, kesian lak, xsmpai ati la. biarkan Allah yg membalas. Amin! so eza! hopefully kte same day test jpj

mak aku bgtaw kwn dia nyer ank skol sms kluang, the skol anta letter mengatakan SPM OUT ON MARCH 12. so be prepared!

eja, maybe ade hikmah aku kena repet test. haha. insyaAllah nnti kau akn dpt ape yg aku janjikan. AMIN! gahahagahaha.


ZANA!thanks for the super long list.haisy!jenuh nk membacanyer.

CAPOT! kau kata nk sokong aku sepenuhnyer. mcm mne aku bole failed ni. pasni on march 27 turun jb dtg umah aku. teman aku pg test jpj. haha. kau dok kt sit blkg. gahahaha

0 comments:

 
;