Thursday, May 29, 2008
ho ho.. tension tension. barulah skrg gw merasai keboringan duduk di rmah.. tanggal hari sabtu lpas (x igt tarikh), ariel tv gw dismbar kilat.. sekali lg.. (1st time dulu, gw pny keje, ariel ngn tv-tv skali kong, fuh rasa bersalah giler.. tu lh, addict sgt citer korea masa tu..). fortunately, kali ni tv slamat. fuh tension2, dh laa dlm kbykn waktu gw hbiskn dgn tgk indon pny channel ngn spore's kids central. skrg smua x dpt selain tv2, tv3, 8tv, tv9, ntv7 ngn chanel5 yg kadang terang kadang x.. tp ok gak lh kn.. keh3.

hah, tu iklan je. citer sebenar yg sebenar benarnyer ialah.. lg 10 hari lg, gw akn brangkat ke pj. smua dh packin' dh ni, x sbar2 nk blaja balik.. keh3, poyo jer. gw dgr rmai gak budak maktab pi sana nti (centre of foundation studies iium), so x lah cuak sgt gw rasa. stelah pikir berkali2, mmg lebih baik gw dok dlm ngr jer. sng ayh umi tgk. klu homsick pun sng, call jer, x mahal mn. klu nk balik pun, tiket nk pegi balik pun x mahal.. sayang ke klu gw x amik jpa???

hah, akhirnyer surat jpa smpai. dn dimaklumkn bhw, gw dpt program ijazah bkembar. gw pun x pham sgt cmner. 2thn gw kna a-lvel kt intec uitm shah alam. slps gw pass dgn jaya nye di pringkat persediaan ni, gw truskn ke ijzh pertama kat international medical university a.k.a imu (huh? kt mn tu? klu pnh dgr, kasi tau.. nk tau je). 30 bulan pertama kt imu dlm ngr. n another 30month kat luar ngr.. tp x di nyatakn kat mn... huhu.. cmner tu.. yg lg satu pny cara plak, yg dpt penang medical school n melaka manipal medical college, 30bulan pertama yg kat overc n the next 30month kat dlm ngr.. huhuhu.. pening2..

pa per pun.. smg bjaya kpd sesiapa yg bakal ke oversea nti.. jgn lupakn malaysia.. n jgn lupakn gw.. keh3

daaa~

0 comments:

 
;