Sunday, May 4, 2008

A I N A

wahhaaa! da ade yg kena langgar and dilanggar eh. aku disini agak cuak gak. baru je 2 kali aku bwk keta my dad selepas aku merajuk dgn mereka beberapa hari sbb xlayan request aku nk bwk keta. hahaha. 2 kali drving xok jugak. 1st time tu beberapa kali nk sondol kereta sbb lembab tekan brek and terundur sbb xsempat nk balance kn kereta. semalam time nk reverse still kes yg sama xsempat nk balance kn so kete terdepan. nasib baik xlanggar tiang kt depan. my mum da start nagging aku pula da tension. lol. time drive kt highway of cos senang drift saja sbb kosong je jln. hak3. walaupun xeksiden lagi tp agak cuak gak nk drive next time sbb confirm nyer setiap insan kt muka bumi ni yg bawak keta mesti akan eksiden gak utk 1st time. confirm 100%. kalu da eksiden time blaja keta xpe gak. sbb tu keta institut tu bukan aku so xde la dgr org marah2 kn.

too bad aina kt jb so xley kuar ngan syida!

EZZA! tu la. i told you already jgn blaja lambat2 kan da kuar duit. tu belum lagi kalu fai#@! lol.

0 comments:

 
;