Tuesday, May 6, 2008

seken outing with syida n khai

first kua ngan klasmet adalah pd taun lpas,time nk g wat baju klas..
time tu aku igt g..huru hara klas gaduh2..huhu..but aku xnk sentuh psl tu sgt..bnda yg xelok xusah dikenang :p



yeah..skang aku nk citer pasal skang! yg d atas ni td hanya sbg kenangan..

otak aku kblkngn bingung ngan drivin class yg xtntu hala..n result upu yg agk mnghmpkn aku
plus dgn bakal pemergianku ke mtrx changlun,kedah nnt..aku amek tensyen..

so dgn harapan dpt menghilangkn sedikit sbyk tensen dlm diri ini,aku pn menerima pelawaan khai
b4 tu ntuk g outing sama2.. actually nk wat reunion class but mcm xdpt smbutan n kewangan yg x mengizinkn..
hanya khai,syida (the two most skema n rare to be found outside) n aku yg pegi..

aku smpai kat mid dlm 10.15 a.m (mcm biasa ayah kesayanganku gk yg anta)..lepak sorang2 kat mph.. n justa bout pkol
10.45 - 11 syida smpai..n that moment i couldnt believe my eyes,, she was getiing taller n taller than b4 ahaha (or aku yg
mkn pendek la) n kitorang g usha2 purse yg syida nk bli n g kdai kasut yg aku nk bli..smbil tggu khai..

syida bli purse yg ade gmbr monkey dpn die sbb die kata gmba minkey tu cm adek die =.="

aku lak,cm biasa..terlalu fussy n kasut yg dicari x jumpe2..

setelah ketibaan khai..first place kitorang g adelah food court..

khai mkn ape bnde tah jepun2 die =p
syida mkn nasi kandar
irna mkn nasi ayam

pastu borak2 jap..n amek gmbar ;)



tgk aku neh..dok umah mkn tembam..wahahah..khai remains the same..kool as always :p



syida muke die pn mkn tmbam hehe..but ttp slim shady mcm dlu..n mkn tggi

(gmba neh kitorang duduk..bak kata pepatah ddk sama rendah..hehe)


kemudian kami beransur ke arcade atas permintaan syida..wahaha..excited gila sbb syida kata die da besar,
leh masuk tmpat2 centu (fez time) n b4 ni die agk tkt nk msk..tkt bpk die mara

aku lak fez time g time kecik2 ah..men game kat leisure mall ngan abg aku 2org,ayah aku yg bwk..
seken time, time taun lepas,bukak puasa kat melaka parade tuh..uhuhu..dgn baju kurung g wa cakap lu masuk ctu..
ni smua gara2 mol n capot.. (aku main ctu xbayar lgsg)



time di melaka parade


n third time,time ngan khai n syida ni ah..bes..enjoy sakan,gelak gila2 smpai nk kua anak tekak
(kitorang da jd cm bdk jht) hehe..




khai n syida in action =p..sori kalau vdeo kurang memuaskn

bnde yg plg bes n aku xkn lupa is when khai did the "disco dance" wahaha.. mmg gempak gila.. depan2 crowd lak tuh..
u all gotta see it to believe it..

lepas pnat main.. syida da dpt kol dr kakak die yg dorang nk gerak da balik umah.. (die dtg ngan kakak die tp smpai mid separate)
so..ok ah..lepas bli kek kat secret recipe..kami terpaksa merelakan pemergian syida..

so aku n khai meneruskan perjuangan mencari kasut aku..haha..mmg rasa sume kedai da gkat mid tuh but still xdpt kaust yg aku nk..
n smpai ah kat dlm jusco..last straw..aku kene gk bli walau apa2 jua rintangan pasaan aku hehe..n we did..

kitorang balik dlm pkol 4..dua2 amek ktm,aku turun kat serdang,khai turun kat ukm.. balik tuh,abg aku amek.. haha..selamat smpai
di rumah..

satu hari lg penglmn yg menarik bersama klassmate kesayangaku..anda bila lg? (iklan..=p)

0 comments:

 
;