Tuesday, May 6, 2008

Outing dila + shin = sesat

ni lak kisah aku outing baru2 nih..

masa fez time kua ngan klasmet, aku g ngan dila n shin..kat mid valley megamall..
kitorang btolak dkt2 tghari..

dila dr seremban
shin dr putrajaya
irna dr cheras

dorang tepaksa mnuggu ketibaanku dlm pkol 12.10 aku baru tepacak kat sana menaiki
kereta kelisa bapakku yg baru langgar pagar =.="
demi mengambilku dr opisnya d sg.besi (sbb aku xreti naik bas,ktm,teksi,lrt,etc)
ayhku tepaksa menangguhkn meetingnya n mngmbilku d rumah ntuk dhntr ke mid =.="
(ayh aku kata aku da aniaya org2 yg tggu die kat meeting tu..hehe)

dorang da bli tiket pn time aku dtg tu.. citer "fool's gold"
so dlm 12.30 kitorg masuk a panggung tuh..berbekalkn popocorn yg dibelanja shin =p

dlm pnggung lak shin n dila ni pn dok gelak2 cm gile =.=" lbh2 lg shin..so aku pn join je la skali..

dila lak..kenkadang agak bz ngan hp nye..hehe =p

so pas abes tu,kitorang g solat n mkn..

n borak borak borak..smpai 4lebih..solat balik n give farewell tu dila yg berbelit2 psl transportation nk balik
=.=" pelek bdk tuh..



ni gmba bg yg rindu kpd mereka ini=p

aku n shin turun kat ktm serdang n we go our own ways..aku decide nk amek bas trus g balik kat tmn perumhn aku je
(secara first time n lonely) (cubaan berani mati aku) konon2 nk blaja berdikari..

*dipendekkn citer lg..aku telah tersesat..huhu..d sebuah tmpat yg aku x kenal n xpnh jejak
so dlm bas tuh,aku da mengkoling mak aku n mengsms abg aku ==.==" (bengong gile, da la abg aku kat u die kat joho)

dipendekkn lg abg drebar tu benti kat last stesen die n ckp ngan aku, keje die da abes n die nk blk umah..
tp die g dok ngan aku lak kat restoran tepi jln tu (tggu mak aku dtg) n ckp nk bnje air..huhu bla, aku xnk mkn duet
org yg x dikenali..

time tu agk cuak ahh..die dok borak2..kata die pnh kawin.. n da cerai pn.. umo ada dlm 30.. n die ske clubbing =.="
mmndgkn time tu mmg magrib so aku plek la.. die ni xnk bla ke, g solat ke apa..sbb aku xske dok ngan die =.="

so..n da smpai kemuncak perbualan, die pn mintak no phone.. peh,. time tu mmg aku nk lari mana xtaw..xleh bla..
n mmg syuko gile2 a sbb maka ku dtg on the spot..yes3..u saved my life..

aku trus undur diri n kata mak aku da dtg n bye3..blk umah nenek aku da risau2 da..xsng ddk..abg aku lak asek msg2
tnya da smpai blom..etc (time ni ah bru rasa disayangi sket haha) smpai dlm pkol 8 sumting..seb bek smpat magrib.

walaupon ni pnglmn yg bg org len cm biasa2 jek.. but ni a pnglmn pertama aku nek bas sesorng first time n sesat..
haha..tobat aku..but thnx 4 d experience..n thnx xde apa2 yg meng"harm" kn aku

0 comments:

 
;