Tuesday, May 6, 2008

exciden + jpj test

heh..sume citer pasal exciden.. aku pn ade gk..

kira2 minggu lps,dlm aku tgh bz blaja mmndu sbb test jpj smkin dkt..
bapaku telah menyuruhku memandu kereta kelisa kepunyaannya ntuk mengambil
adekku tusen di sebelah mlm..

<-.-" mls btol gune ayt skema n detail2 nih..so aku pndekkn citer>

kete kat umah aku tu mcm parkin menyerong sbb ade lg satu lg kete yg diletkkn
menegak direct dpn paga..so die suh aku b careful.ayah aku kata nk lnggr apa2 xpe,
tp jgn lnggar gate die tu (pesanan ni da mcm iklan,everytime aku nk bwk kete tu die gtaw)
but time ni, first time la aku nk reverse sbb b4 ni aku xmain reverse2,aku bwk on the road trus.

so masa nk riverse kua dr umah aku..aku cm konpius sket minyak n brek..(kete tu auto)
so aku masuka gear reverse n kete tu pn jln sniri a ke blkg..n suddenly aku cm panik sket nk cari
brek sbb aku takut tetkn minyak..ayah aku pn jerit "brekk!! brekk!!" tp cm xsmpt..even die da tarek handbrek


*dush!!


wahaha..by dat time aku da taw aku lnggar pagar kesayangan ayah aku =.="
ayah aku pn berlari keluar dr kereta n menuju ke pagar tesebut..kemek =.-"
tapi keter ok..mebi sbb aku x tekan minyak..n aku trauma +guilty pastuh..huhu..
tp ayh aku stil kool je,xmarah pon..n last2 aku ckp "xnk bwk da pasni!!" heh.. n
ayh aku je la yg g amek adek aku tusen tuh.

ntuk mkluman pagar tu da ok ar..xde truk mana pn lepas disepak2,xnmpk kemek sgt ah..:D

n time jpj test tu.. aku fail bukit -.-"(unexpected) sbb b4 ni aku kat bukit ok jek,
masalah kat jlnraya je yg buat aku cuak.

n time test tu gak aku jd org last! beratus2 org aku tggu dr pkol 7pg smpai 5lebih ptg..
peh nyirap gila..smpai pasaan cuak nk bwk kete n brdepan ngan tester tu da xde, n digantikan
ngan pasaan boring yg mlmpau..tp alhamdulillah aku lulus bahagian tu walaupon dpt tester india yg
strict nk mati n 90% yg amek test tu ngan die gagal.

0 comments:

 
;