Sunday, May 18, 2008

manz-About Tae Kwon Do too...

samer la experience ko dgn aku khai..aku pon penah masuk tournament rakan muda sampai peringkat negeri...
tapi yelah name pun peringkat negeri first round ak dah KO dah..
tunggu punyalah lama aku pon dah tak ingat no giliran ke berapa ratus...
ingatkan cam kat daerah..kat daerah aku menang senang je tu yg masuk negeri tu
anyway bout the match...starting game je dia da counter aku.. ak lawan dak melayu gak tp dia bapak ar tinggi..
bush... dboom muka aku kena attack ngan flying kick...terkeluar ar mouth guard aku
ak steady lg sempat ar attack dia sekali 2, jap lagi bila da kena second kick kt muka...
berpusing dunia...
memang tak dapat wat paper guarding block pon da x btul...
ak sempat wat back kick jeh sebelum diisytiharkan kalah....
huhuhu anyway it isnt bad.. i get to learn new things ak which is dont underestimate people...
ak pandang rendah je dia...ye la muka mcm x reti lawan jer harap jer tinggi..
ak rase penah jumpa ar hafis yg ko ckp tu khai kat tournament aku..

0 comments:

 
;