Sunday, February 3, 2008

PANAS!!

mmg panas hati aku nieee... sejak ble aku jd berita hangit niee.... tengik2.Lupa to introduce myself... im BAJANG THE REALLY A CUTE GUY... hahaahaha....nie la first time aku tulis nie..
nie lah mase yang aku luangkn utk korang...wahwawhawah.... kini aku bekerja sebgai promoter yg berjaye..ckup berjaye..gaji x banyak laaa...3.50 SEJAM.... tp dah kumpul punyer kumpul.. adelah RM 1000 lbih... wahwawh.. mcm2 bley wat niee....nak pegi luar negara rrr.....hahahha..
kepada suma yang mntk dirinye utk dbelnja....permohonan dah ttp rrr... hehhehehe..

apa2 hal.. arie nie aku terkantoi lpas kat surau.....mse 2 ngah keje.. penat.. pegi lpak kat surau..terkantoi plakkk....aduhhh... abis rrr name dah naek....selamba rr aku pun mmg dah nak brhnti pun.... sakit2 badan rr.. manyak penat... lpas nie ....dduk umah tidor nagn duet gaji..hahaha syok glerr....mcm orang kaye plak... penat rr tulis laen kali plak rrr... byeeeeeee

0 comments:

 
;