Tuesday, February 5, 2008

Home SWeet Home

I'M HOME!!!

wahhhh..gembira gila akhirnya aku balik gak sekian lama... aku gila bangga ngan blog nih!!! byknye org tules!!! aku nk comment satu satu mcm xlarat je haha.. tp aku apy gile tgk korang balik!!! lgpn aku xpnah xblk umah lbh dr sebulan n bbrp ari.. tmsk la time kat mktb dlu (mean aku blk tiap2 bulan la dulu)

n lg 1, aku jeles gile korang da blaja mcm2, masuk klas la.. keje la..n the most ipoten thing, ada plan 4 d future..aku jeles!!! yelah aku kart cni xde bwat mende pn!i mean.. x sedramatic korang ah..

byk gila dlm benak pikiran yg aku nk taip, n kongsi ngan korang sume tp not today T.T sebab xlarat.. aku seriously baru balik tghr td n on9 pastu trus tdo!! plkn is like hell arghh.. ruin my life..

n dlm byk2 ni aku tgk adilah,mol,aiman,illa,ct,shin,syida,she yg xpnah tules g kan! tah ape citer dorang ek..especially she

hopefully taw la nnt... k ni gmba latest aku =p (bkn tujuan tuk promote diri k!)


aku yg da burn ngan fifi - (ni ala2 khai yg aku jumpe kat sana tp distinct character a)


0 comments:

 
;