Saturday, February 9, 2008

gmba..

weih.. aku nk mintak sori awal sgt2 sbb aku xleh nk bg gmba yg aku ade buat masa yg tedekat ni.. n aku taw ramai gk yg nk mexcan exhibition tu (korang nk ke?)

tp disebabkn plkn..sume bnda tergendala.. n now its too late kalau aku nk prepare sume, folder gmba aku pn besepah2.. n rasa x kn smepat nk bg korang or anta kat adam ntuk di burn so die leh bg korang time amek result nnt.n g 1, aku pn x sure g time amek result tu aku ade lg ke x.. kalau result kua awal, n aku blm kua dr penjara teluk rubiah tu lg.. mmg x dpt ah nk jumpe korang T.T

so ade bbrp solution yg aku da ikhtiarkan :

1)tggu smpai aku balik, so baru leh proceed

2)korang leh proceed gk tp xde distribution gmba yg full dr aku (gmba dr aku pn ramai da org ade kn??korang just kene satukn je la..so kene cr org besepah2)

3)aku rasa mol ada transfer gmba dr aku dlu.. byk la gk kot.. so bila aku sudah tiada (-.-") try tanya n mintak kat dia ah.. lg sng bila dia da balik malaysia nnt.

4)tggu lg 10taun ke ape, time kita ada reunion nnt..ah, tu nnt aku bwk sume..InsyaAllah.. (tu pn kalau ada reunion.. weell kan ssh nk jumpa,korang blaja n keje merata2 da :|)

5)xyah buat lgsg.xyah kumpul gmba.just tgk gmba yg kite ade sniri.


so..korang pilih la mana satu nak..


hurmm.. n lg 1, aku nk promote myspace aku kat cni..aku baru buat balik,sbb dulu aku nymph lyn..sbb nnt aku bukak2 je then bila tgk profile org len, aku mesti nyirap n buat dosa ngutuk org..da dorang sume pangai bengong2 dlm tu bek x yh tgk.tp mmndgkn skang aku da nympah lak org asek tanya ada mespes x?aku lg la panas nk terang bnda sama satu satu.n aku da tekad tu ade puluh ribu kawan pn xpe, sbb aku xkn kisah ngan idop org len da.tp friendster ttp jd pilihan hati =p

tekan dekat link tuh ntuk direct g mesepes aku..
Photobucket
myspace aku..welcome!

0 comments:

 
;