Friday, February 29, 2008
knlkn,tomohisa yamashita aka yamapi.....

caza,giler hebat ko nye promotion...
hm,one fine day n spring waltz da pnh kuar kt tv2.

my girl best.tp jln citer untuk ending die aq xbrpe suker
+ heroin pun x cun sgt. kedudukan Goong pnh t'ancam oleh drama ni...
but i prefer goong.cuz ader yun eun hye (heroin coffee prince)

my boyfriend is type b, my fav movie of all.
fyi,they r a true couple at da real world.
sweet 18 heroin yg same rite?

senpai kt papa to musume no nanokakan xhot sgt r.
i prefer jun matsumoto.

filem korea yg aq tgk + satisfied (hero n heroin yg bley thn)
100 Days With Mr Arrogant,A Millionaire's First Love,A Moment To Remember,
Daisy,He Was Cool,My Boyfriend Is Type B,My Little Bride,Sad Movie,Seducing Mr. Perfect,
The Legend of Seven Cutter,Virgin Snow,Windstruck.

jepun drama:
gokusen (jun matsumoto), GTO (takashi sorimachi), hana yori dango (meteor garden jepun,hero x cm nyah.jun matsumoto), kurosagi (tomohisa yamashita aka yamapi n maki).


dsbbkn caza menamakan top 10 die,aq pon cm nk join gk:
  • daniel henney(spring waltz,my lovely sam soon,seducing mr perfect n my father)
  • lee dong gun(my boyfriend is type b,sweet 18)
  • lee jun ki(my girl,virgin snow)
  • kim rae woon(my love patzzi,luv story from havard,which star r u from,little bride)
  • lee dong wook(my girl,arang)
  • gong yoo(one fine day,coffee prince,s diary,sweet spy)
  • hyun bin(millionaire's 1 st luv)
  • song seun hun(he was cool)-he was too cool -.-'
se hot mne pon hero2 korea,hunk2 kt jepun ttp num 1:
  • tomohisa yamashita(kurosagi,nabuto wo produce,byakotai)
  • takuya kimura(long vacation,bautiful life,hero etc)
  • takashi sorimachi(gto,hotman,cheap love)
  • yutaka takenouchi(long vacation,beach boys,my love)
  • matsumoto jun (hana yori dango)
  • hideaki takizawa (s.o.s)
caza,kurosagi the movie released:march,8.
maki rmbut pndek...can't wait.


ni 1st time aq post pjg2.huhu

eza.lp

0 comments:

 
;