Saturday, February 16, 2008

alop!

mmm.. lama gileer x tulis post.. amacam rindu x?? kehkehkeh

eza, slamat mnonton mysoju.. sian gue kt sini, nk tgk 'nobuto wa produce' tp internet kt rmah ni lembap semcm, tawar hati lh nk tunggu dier load. kpd yg minat kat YAMAPI-kun aka hero kurosagi n MAKI-chan aka heroin kurosagi gak, korang bleh lh test tgk citer ni. cm best, tp gue x gerentilh ke'best'annyer yer.

tanggal 16 feb iaitu hari ini adalah hari penting wt umi gue Puan Safridah Danuri. hari ni genaplh 46thn umi gue mjadi salah satu hamba Allah yg brkhalifah di bumi ini,alhamdulillah.. tp sayangnyer thn ni gue x sdiakn apa2 utk umi gue disbbkn faktor "M" dan "P" yg mnyerang gue sejak duduk kt rmah.. (M-malas P-pokai). gue rncang pd awalnyer nk wt kad bday, tp disbbkn faktor2 trsebut n masa x mengizinkn (byk appointment ngn TV) gue membtalkn idea trsebut n menggantikn nyer dgn ucapan seikhlas hati tatkala subuh hari melalui sms. hahahaha.. sungguh kejam anakmu yg satu ni umi...

hari ni gue x de topik nk dbicarakn sgt, ttg gmbr "makhluk ALLAH" tu pun.. no comment.. tp sian sungguh 'mereka' n mereka yg trlibat. takziah2. n trimas kpd si dia yg mngepostkn gmbar trsebut ke blog ni, trimas krn mngambil berat ttg mereka... heehehehehe..

CERITA PANAS yg x sepanas pisang goreng panas; dr siang td gue tukar je channel indon ada je liputan ttg Ariel peterpan. telah diconfirmkn dgn seconfirm confirm nyer, dia dh berpisah ngn istrinyer yg bleh tahan cun itu, Sarah Amelia atas faktor org ketiga??? (katanyer Luna Maya, tp x tau la..) selebriti indon mmg popular dgn kes cerai berai ni. yg x habis2 dr thn lps Maia+Ahmad Dhani, yg ni mmg kontroversi habis. setiap hari ada je citer psal diorg. klu korang nk tau kt channel indon yg gue dpt kt tv gue ni, bukan stakat satu dua je program gosip2 n kontroversi ala2 melodi tuh, tp.. fulamak byk giler. pg2 lg dh ada 'halo selebriti', sejam lepas tu 'hot shot', lps tu 'kasak kusuk', 'go spot'lh, 'ada gosip'lh.. pergh mcm2. dh tu bukan satu hari je tp setiap hari, dr inin smpai ahad. mmg byk giler gosip diorang.

tp ada satu ni yg gue mmg ikuti, 'SILET', yg ni mmg best, mmg giler2 kontroversi. lg yg bestnyer, setiap hari ada temanyer, mcm: perceraian, percintaan, perpisahan, kejayaan, yg terbaru valentine.. klu tema perceraian mmg satu jam tu citer psal si A cerai si B la, pstu X ceraikn Y n strusnyerlh. lg satu yg gue sker pasal SILET ni, lagu opening nyer.. cm saspen giler bunyinyer. (silet mksudnyer: sejenis pisau tajam)

mmm.. shin chan dh start.. da...

:cazana:

0 comments:

 
;