Monday, March 2, 2009

Semester Baru...

Arini aku still free lg...Td lecturer just bg briefing...But esok,brmulalah drill utk sem ni..Mase yg terbaik nk kasik badan kurus sbb tension + pressure mcm sem2 lps...Sem lps mmbuatkn aku rase dh kurus sbb saiz sluar dh turun 1 inch mase beli jeans baru cuti aritu..

Aku dh check result sem lps...Teruk jeng....Blm bgtau parents aku lg...Naseb baik pass...Rmi gak mmbr2 aku fail or pointer 2 lebih...xde yg 4 flat..paling tinggi stakat ni sorg cina dpt 3.98..cina sini pndi gle...aku igt nk study ngn die la lps ni..biar dpt pointer 4 flat sem ni klu blh...nnti incik zafir naikkn elaun..haha..tp skrg ni aku rase ayh aku mcm x nk bg elaun lgsg klu die tau result aku..cmne ni...aku x heran lgsg psl elaun tu...aku risau takut diorg kecewa....aku sndiri pn frust dgn result aku...

Dh cukup la tu..aku pressure gle ni...Dh la gigi sakit..gusi tgh bengkak...Btw tq shin sbb 4wd soklan uitm kt aku..

Ape yg aku buat time cuti:

Gunung Ledang...mase ni on da way nk pergi keje kawin sedara ayh aku kt Muar..


Saje pegi ofis mak aku buat kali trkhir...Sbb lps ni pentdabiran johor pindah kt nusajaya..Bangunan ni nnti diorg buat jd muzium...


Antara bangunan kt JB ni..paling kiri skali hotel,pastu public bank,sblh die pejabat pastu yg kaler pink tu shoping complex cum pejabat...blh smbhyg jumaat sbb kt dlm shopping complex tu ade masjid..


Pekena kuetiaw goreng kerang...Blh thn sedap...Mesti mkn kuetiaw ni klu aku balik jb..


On da way nk balik rumah..Ni area kat Kampung Melayu Majidee...dkt2 dgn rumah Siti kls kte..


Ok.

zaki

0 comments:

 
;