Wednesday, June 11, 2008

IRNA IRNA IRNA!!

ahahhaa..

khai aku selmat je kat matrix ni..

slalu gk tgk2 blog ni, smoga korang slalu lah mengupdatekn nye okeh..

perkembangan terbaru.. aku pn xtaw nk ckp ape..

but last week aku dgn rush giler2 nye dpt kol from mara, hari kamis ptg..
katanya ade intebiu medic oversea pd keesokn harinya pd pkol 9 pg -.-"

dgn sengalnye aku pn tpksa amek kebenaran khas balik umah menaiki bas (aku ssh pyh gk la dlm pjlnn yg xdk duet tu siap utang2 org) pd hari tu gk.. dipendekkn citer aku smpai umah pkol 4pagi =.="

kemudian aku online, dan terserempak ngan syaza (exrumet) n musab yg kbtln on9.. aku pn mintkla tips.. n alhamdulillah dorang ni byk mmbntu dlm aku kesuntukn masa T.T <-- terharu

lepas subuh je aku da kene besiap nk g bngunn mara tu.. (aku x tdo) n smpai sana je aku da tensyen sbb ngantuk gile,xtdo lgsg n sakit pala lg.. makan pn xlalu..

kat sana aku jumpe dak mktab.. borak2 gk ah.. tp alngkah mlgnya aku xigt pn nama dorang =.=" (laki)

n da la aku tesalah g masuk tmpat engeneering..


(smbg nnt)

0 comments:

 
;