Friday, June 27, 2008

alop!

ho ho! gw kmbali!

dh masuk seminggu klas start. n stakat ni bleh tahan 'pnat'.. (kat sini byk giler tangga! pi mn2 klu x jumpa tangga ke, bukit ke, mmg x sah!) for this semester, gw ada 2 core subject, math1 n bio1, n lg 2 tu eng n arab ler.. overall smua lecturer ok. n slh satu teacher gw non-muslim, an indian, female.. bleh tahan ler.. masa 1st class dia, dh kna ckp kat dpn sesorg.. pergh giler cuak.. grammar n pronounciation smua lari tunggang langgang.. (6bulan dok rmh.. ckp melayu n indon jer.. mn x nyer..)

pergh.. masuk u ni bru gw sedar betapa pntingnyer utk kte bjimat-cermat.. buku2 kat sini dah ler mahal (bio:90 math:70 sumthin arb:50 n english:each30 sumthin'; ada 4 so.. pndai2 ler bilang) tp nasib baik semlm jmpa gak buku 2nd hand, dptlah 2 buku ni, hrga asal 60 sumtin n gw dpt 30only.. alhamdulillah.. cafe kat blok gw pun, cekik darah giler.. (smlm masuk 2minggu gw x mkn ikan n aym.. mkn sayur jer.. n shari sklai mkn.. pergh sedih giler.. biler elaun nk msuk nih!) tp mnurut citer org, cafe kat ukc (blok brothers) murah. n smlm wt ist timenyer dpt gak mkn ikan (wlpun sardin jer).. bleh tahan ler..

... pe yerk lg ...

life kat sini, ok2 je cm sekolah biasa, tp klu x up-2-date, mmg ketinggaln giler la.. rsult, group num, jadual n note smua kna cari sindri, x ler cm dlu2.. lg.. setiap hujung minggu gw kna tido ssorg sbb rumate balik, tu lah nasib 1 bilik ngn org kl tp yg bestnyer stok biskut, roti n milo x prnh kering.. keh3. terisilah gak prut bila mlm2 lpar..

pstu pe yerk lg.. haih.. kering lh otak nk tulis per.. yg pnting, apa yg gw rasa skrg, gw rindu banget sama kmu smua! (btul ni, x tipu.. keh3) lg2, eza(jgn lupa lwat org kat cni bila dh dok uitm!), fara(lma x dgr citer..) shin, iz, irna, aina, illa(lgsung x dgr citer), ct, khai, dila, shira.. hu.. rndunyer kat korg..

korg pun x lama lg dh start blaja balik.. so gw dgn bsar hatinyer mengucapkn SLAMAT MAJU JAYA! n CHIAYO2!.. nti dh blaja dh dpt kwn baru, jgn lah lupa klasmate2 kat cni.. n jgn luper kasi tau life korg tau..

mmm.. pe yerk lg.. k ah, salam.. daa~

ps: asal mcm pndek giler gw type kali nih.. ???

0 comments:

 
;