Friday, June 27, 2008

Aku..aku..aku...konpius

assalamualaikum!

yay.. aku td baca blog nih, smgt gila nk tulis da.. tp somehow meeting fat joe kat ym buat mood aku kureng sket !! ahh.. sgt xadil..dia byk glkkn aku n die buat prgrm yg smaa ngan aku tu kat kl je! cehh...

n,ntuk pngtahuan korang yg da ramai gk yg sedia mklum yg aku dpt prgrm intensif ke timur tengah under mara,for medic.n for 3 months aku kene g kolej shahputra,kuantan ntuk prgrm tu (i think blaja bahse la) my billions billions of terimakasih yg x terhingga kpd family sume mmber2 aku especially korang yg byk spaot aku slama ni :p. n xlupa gk kat cni aku nk mention nama MUS'AB ngan exrumet aku SYAZA yg ade on9 ym time aku kalut nk interview tu.thnx ;)

aku etceli kinda takut+cuak.. n berdebar2 gk nk g.. n sedeh pn ade gk.

takut+cuak = sbb aku xtaw prgrm ni cane, ade test ke ntuk arab tu sbb aku xpnh ade basic arab!n aku takut kene kick.. aku nk g mana! da la da benti mtrx..haizz..

sedeh = sedih kalau aku dpt, aku terpaksa mlgkh pergi jauh dr family.. 6taun.. balik nnt da tua bngka.. cuti pn xtaw leh balik ke x.. xmasuk time raya nnt lak ke.. peh..sayu

but at the same time aku syukur sgt2 slhamdulillah sbb dpt pluang ni. aku igt aku da stranded kat mtrx tu n future aku masih kabur2 lagi..

[lecture aku ckp,student die mtrx las year, result 3.7 n above ade yg kene lelong xdpt kos yg dorang mntak, n dorang dpt sains komputer kat ums je...so blaja kat mtrx mmg byk gk brgntung kat luck n hard effort]

-irna-

0 comments:

 
;