Tuesday, April 8, 2008

KHAI

aku next week study week, boleh balik rumah main game sat. YES!

Ha, yang hari tu punya test fizik aku dapat 10.5 dari 20 (TAMPARAN HEBAT) . Kawan sebelah aku dapat 11. Tak tahan. Balik-balik bilik je jumaat sabtu ahad aku study bende yang sama berulang ulang. Pastu pagi tadi lecturer aku kata dia nak buat test yang takde benda yang aku study. Adoi, tapi study je la, complain buat ape, .. study untuk final exam.

Esok test CHEM and MATHS. Aku lagi takut Maths dari chem sekarang.
Hari jumaat ni test fizik lagi.

Pagi tadi
Lecturer: Apa kata kita takyah study bab 18?
Clasmets: ....
lecturer: Takpayahla, benda ni..
Clasmets:.....
Lecturer: Sape setuju kita takyah study lagi angkat tangan.
Clasmets:....(takde org angkat)
Lecturer: Ok, sape setuju kita takyah study lagi turun tangan.
Clasmets:..... (takde orang angkat gak) hah?
Lecturer: Okla, kita tinggalkan je bab18 ni.
Aku: lol.
Clasmets:taknak~~~~~~~~~~~~~
Lecturer: Bace je la sendiri, kan korang dah janji nak baca sebelum kelas mula?
Clasmets: [speechless]
Lecturer: Tengok, tak berpegang kepada janji, tu sifat orang muinafik, nak jadi orang munafik ke? Korang telah pon terjatuh dalam perangkap lecturer. hohoho
Clasmet: Dia merajuk pulak dah....
Lecturer: Yela, cakap ngan korang macam cakap ngan tembok, tau la muka tembok.
Aku : lol
Lecturer: Sebenarnya...... bab ni tak masuk pon final, sebab tu saya taknak bagi presentation, tapi bacalah, demi ilmu ;)


``````````````
:D


0 comments:

 
;