Saturday, September 26, 2009

seremban mari

pd hari yg mulia ini..

saya, khairani dan aiman telah berkunjung ke seremban untuk melawat rakan2 seperjuangan yg sgt dirindui.


watak2 & profile sang musafir (s)


saya
- tiada apa yg menarik, tp saya ada pengalaman masuk jdm =.="



khai
- most talented student mrsmtgb
- an athelete, artist, top student


aiman
- bekas badar mrsmtgb
- bertanggungjawab dlm pelbagai hal,dalang & acara belakang tabir maktab..*kof3*
- org laki first batch masuk jdm (bak kata dia la)



pd awal2 pagi lg kami telah menjejakkan kaki ke taman sri carcosa yg terletak di seremban 2 dan beramah mesra dengan en.ruzaimi sekeluarga..owh IZEY!! lepas jugak aku rindu pada kamu ;)

setelah abes melantak dan kedarah lemang dan nasi impit yg bes serta kuih muih, hati meronta2 tuk melawat cik adilah dan suami..ehh..maaf..dan keluarga sebab suami dia gagal ntuk menghadirkan diri..:p

kali ini nasik brlaukkan udang masak lemak?? erk.. (btol ke dila?) mnjadi sasaran perot yg kian memboyotkan dirinya.owh, aiman nk mintak tapau sebenarnya tp dia segan..jd aku tolong ckpkn kat cni :p

hari mnjadi lebih riuh dengan lawak jenaka yg sempoi2 dan gossip2.janji mlayu kata maw pulang dlm pkol 2 bertukar jd janji arab+kel**ng.maaf, tiada unsur racist pon yg ingin saya ketengahkan di sini.

kami secara automatically spontannya dipupuk dan dididik dgn sifat tabah,sabar,sopan dan menghormati org tua apabila diberi peluang ntuk menanti giliran menggunakan toilet..kan khai, aiman?

hari berakhir dengan indah dan tenang kalau aku saja nk menyedapkan cerita dan tmbh sedikit sedikut metafora, hiperbola dan personifikasi, sinkof dan apa2 je la..

tp hari ini mmg seindah biasa, dan lebih lg..



ps : aku sedih dila nk pegi T,T asal ati aku rasa mcm kena toreh2 cm pokok getah tu? owh maaf.. mmg emo akn dtg sebab september pon nk abes daa...

selamat jalan ke india, wahai adilah
kirim salam kat amitab belachan kalau ko jumpa.jgn nakal2

*dila tgh bajet comey

kepada izey, tolong mkn bnyak2 sket.. aku jeles kamu sudah kurus.. hehe

*aku ada bnyk gmba izey jelir2 ni,xphm nape
** fokus kat khai blkg tu.. seram2



kpd sesapa yg ada tgkp gmba td, sila upload HANYA JIKA gmba tu lawa.. kasi waning da ni :P


tadaa...
* ini smua gmba lama2 dulu..mengimbau kmbali zmn silam

0 comments:

 
;