Wednesday, September 23, 2009

Salam Aidilfitri..

Assalamualaikum wbt.

Lama x tulis kt sini.

Mula2 sekali, nk ucapkn Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Mintak ampun kiranya aku ade silap salah spjg aku kenal korang..Terkasar bahasa kt korang.Gurau2, terlaser mulut.Harap korang maafkan eh.. =)

So korg, mcm mane raya? Ok? Aku raya kali ni,ok je kot..Duit raya ade lah jugak.Still ade lg org bg, so Alhamdulillah..Aku cuti pn seminggu.Jumaat ni dh balik uniten balik..

Raye kali ni mcm semput sikit.Pergi sane sini.Lps raya2 sikit kt jb terus balik kampung.Sampai sane dh malam, pkl 1.30 am.Esok pergi raya kt Muar drp pagi smpi malam.Lusanya pergi Segamat.Pastu terus balik JB.Assignment pn byk gile tak siap.Pengsan.Tapi ok la dpt jumpe family semua....

Oh ya, ade berita gembira yg aku nk kongsi kt korang.1st day raya, aku salam dgn parents aku, mintak ampun salah silap semua..Then aku pn bgtau psl impian aku nk jd pilot.Yup, mmg aku nangis mase tu..Aku ckp yg mmg aku tak boleh nk lupa psl pilot tu sume...

And Alhamdulillah, parents aku bagi.Diorg tak bg lps spm dlu, sbb diorg nk aku buat degree dlu..Ya Allah, aku rase syukur sangat2... So korang, thank you so much sbb korang byk bagi support.Insyallah, habis degree aku terus apply cadet pilot tu.

Thanks again,korang.Thank you, thank you.. ^^

0 comments:

 
;