Wednesday, September 2, 2009

selamat hari merdeka version puasa

peristiwa terjadi pd tanggal 31 ogos 2009

morale yg ingin diketengahkan : bersabar selalu


sorotan peristiwa dicerita melalui sms berikut

*munirah
dulu dia suh drive smpai klang.aku ckp xleh g.ni dah bpe lama tah...xleh gk.dye majuk.tah aa..aku mmg xleh kete2 ni

*irna
lolz..ckp a ko g jj pn da xciden..ni nk g klang lak..lolz..eh masa xcden tu ko sorg je a kat kte?

munirah
aku ngan adek aku..aku park lua jj

irna
pastu ko mngelabah x? mak ko mrh x?

munirah
mk aku xmarah pn.aku xcuak pon.xdk feeling.tmbh2 laki tu pangai mcm apatah..tah aa aku mmg xske laki 2.gaya cam poyo

irna
muda?mlayu? kalau aku jmpa org mcm tu,aku msk kete balik pstu aku lngr kte dia terok2 blk pastu langa dia plak.puas ati kot

munirah
aku pn rasa nk buat cmtu.mlayu.30+ kot.ada ngan bini n ank 2org.tp kerek ah

irna
lnga anak ngan bini dia skali ah

munirah
aa..mmg..ckp pn poyo..ko bwt apa?

...

*bukan nama sebenar

0 comments:

 
;