Friday, May 1, 2009

Lingering.Longing.Whispering~

the days has passed so hecticly,pathetically

i did things that i wanted

but still the heart did not get what it ought to

the brain is occupied while the heart is empty

this is me

lingering.longing.whispering

alone.




tamat sajak buatan sniri :P

abaikan...


sekarang mari kita pergi kepada perkara yang lebih penting yang ingin dikongsikan. seperti biasa :
action speaks louder than words.in this case it is not the action matters.but the ones that had been already done.captured in something with non-motion that we called it as photos.


enjoy =)


semester dua : kelas anatomy : muscular system : upper limb

mayat2 sememangnya bergelimpangan di situ.sesekali terdengar sahutan2 jeritan
(tipu, xde org menyahut pon) dari pelajar2 (tipu lagi, hanya aku sahaja yang menjerit dalam seksyen aku jika terperanjat tengok mayat)

(boleh bayangkan bagaimana aku jumpa kucing,begitu jugalah aku jumpa mayat)

(owh lupa lagi.sekarang aku sudah tidak segan dengan kucing seperti di maktab dahulu)

(aku memang tabah.tahniah kepada aku sndiri :P )






museum pathology : tiada kena mengena dengan apa yang aku belajar sekarang.hanya kesempatan mengambil gambar yang menarik perhatian aku di situ

"Baby Balang"
ini bukan seperti dalam televisyen.ini aku tgk live depan mata sendiri











*maaf jika gambar2 ini sedikit keterlaluan bagi sesetangah pihak.niat hanya untuk berkongsi

tamat untuk kehidupanku sebagai pelajar.


beralih kepada kehidupanku sebagai seorang manusia

aku sangat rindu kepada keluargaku.tak sabar hendak pulang ke tanah air.

aku juga gemar melakar apabila kebosanan, tertakluk kepada perasaan dan keadaan semasa.

ini semasa di kuliah.telah diedit menggunakan photoshop



dedikasi gambar ini kepada kaum keluargaku yang jauh di mata,tapi dekat di hati
*credit to anis as well




ini pula aku conteng semasa mendengar lagu ala2 romeo dan juliet - Love Story by Taylor Swift



tiba2 juga teringat kepada seorang sahabat yang kembali bergembira dengan kisah lama edisi baru..jadi aku tambah sesuatu di situ untuk melengkapkan keadaan.

semoga berbahagia olive dan popeye =) dedikasi ini untuk kamu berdua


apa2 pun, hidup sebenar bukanlah seperti kisah pari2 dan puteri2 dalam disney, jadi apa pun yang terjadi, bergembiralah selalu, dan bersyukur dengan apa yang ada.

ps : waiting for someone that will wait for me? ^-^

again,life is not a fairytale.
haiz,reminder for myself too.


that's all for now.
thanks for reading

=)


0 comments:

 
;