Sunday, January 27, 2008

alop!

sian aina... xpe aina gue nggak kisah sih loe mau guna apa, kuterima kau apa adanya (mnurut once dewa19) hehehe..

td baru je tgk ajl ke-22. mmg x sangka estranged menang! gue x knl sgt dgn band ni, tp lpas tgk td band ni mmg best! (lg2 drummernyer; hnsem mcm muka adik mong-ryong dlm yohee d witch+hero romantic princess) cayoo anak2 band smua... hehe. gue mmg trget band yg menang utk kategori pop rock (sori dato siti.. hehe). kategori balada plak gue trget bob, tp pengganti khaer yg mng. xpe, dua2 best! etnik kreatif plak no comment... sbb apa2 pun gue tetap sokong nora! gue stuju jac ngn lah vokal trbaik.. n mawi prsembahan tbaik. gue x minat sgt mawi, tp dia mmg kreatif mcm wt magic show plak.

weh,
korg x kisahkn gue ngomong psl bnda2 cmni??? gue xde citer sgt. adalh sesikit pasal one day tu mak uda gue kasi durian... n kakak gue ada hp baru... n gue pkai hp lama dia... n esok gue kena sapu living room. hehehe... ngarut2 je. tu je lh psal gue...

sesungguhnya ajal maut di tgn Allah Yang Maha Esa...
gue nggak tau kapan, tp dr ptg td smpai skarang smua channel indon di tv gue wt liputan ttg kematian bekas pmimpin diorg, Allahyarham Soeharto. sebulan ni, channel2 indon mmg slalu wt liputan pasal arwah. lg2 masa tiba2 arwah x stabil... mmg kecoh! gue xknl sgt arwah, tp sama2lh kite sedekah al-fatihah...

slain tu! pasal sharlinie... gue xdpt wt apa2. tp gue cuma dpt doa, harap dia ok, amiin...

dh gnp sebln or dua bln (???) gue memerap kt rmah... jeles btul dgr bebudak jb gi klas sana, klas sini. sedih tul... tp yg best nyer, umi n ayah gue dh start tuisyen kt rmah. so keje nyidai baju gue 2 kali sminggu... yahooo! (sbb tmpt tuition nyer kt tmpt sidai baju...)

gue x ske naip, tp gue ske mnulis... jd harap korg x kesah gue tulis pjg2. apa lg yerk... tu je kot.

daaa....

p/s: khai nk email... korg tau x bile plkn nk abis? gue dh kangen banget sama Fara n lain2...

0 comments:

 
;