Friday, January 25, 2008

AINA

HOI!siapakah gerangan yg menukar page blog ini???!!

happy belated birthday to helmi and iqhbal! makin ari makin tua ye kamu
semoga panjang umor, murah rezeki, jadi ank soleh, dan may Allah watch over u!

EZZA!
haha!aku da naik jln pon supa xnaik jln.tension seyh blaja keta arini.aku still xdpt nk control keta.bwk still berterabur.enjin asyik mati but i swear i dont drink.tadi almost langgar tepi jln.aku berangan actually.syok sgt bwk keta sblh instructor encem.haha.eja aku nk cte skit pasal instructor encem tuh.aku xpasti dia wat per tp yg pasti ia sgt memalukan aku yg tgh drive sblh dia nih detz y aku almost langgar tepi jln.
aku xheran ngan cina kat tempat kau tuh.yg masuk tgn dlm poket tepi skali hensem x?ni time reunion ssi kat hyatt



ADAM!
kamu penah suro aku jadi stewades.aku ingat lagi time blk prep mlm.kau penah berpesan kepadaku.

ZAKI!
wah lepas ni kalu zaki ckp eng langsung aku xphm sbb pekat sgt loghat nyer.abg aku suro masuk british council la,tp kalu aku pg tempat kau tuh msti pak2 arab kat ctu terpkat kat aku kan.hehe~

CAPOT!
umah aku memerlukan bibik warga malaysia.dtg la bwk resume skali.sblm tu kena interview dgn mem besar dulu(my mum),my dad,my bros and aku!haha

P/S : kwn2, aina jeles tgk pic adila & hazeq!delete!haha

kwn2 laki especially : my parents xkasi aku pakai kau aku dlm perbualan.thats not nice.they said.so kalu aku ckp saya awak or i you jgn gelak!


tension belajar keta > tension belaja masak
seriously

0 comments:

 
;