Sunday, July 11, 2010

mexican exhibition : review

ni yang korang semua maklum... selepas kejadian.kita semua bergambar beramai2.








ini yang tak semua orang tahu..
di sebalik tabir..

fun facts
1) ada konflik sedikit sehari dua sebelum persembahan tu.
2) perbincangan para gadis ayu cun miss world *ehem2* time prep petang.
3) budak laki ada rancangan masing2 untuk persembahan yang kitorang tak tahu
4) budak laki tak g klas pon, berlatih kat dorm
5) ah, yang lain aku lupa
6) kitorang mekap kan musab kat bilik.. erk.. bilik apa tah kat dewan laksamana tu ( d lux) ehh.. ke dewan bendahara ( d ben) ke mana tah?
7) adam org first nampak musab dressing prmpuan. dia masuk bilik tu, terkejut pastu patah balik keluar bilik.haha.ingat pompuan btol.
8) musab memang cun.lagi cun dari kitorang.bikin jeles
9) after performance, kain yang musab pakai tu koyak.aku terus buang =.="

11) musab selalu tanya, weh aku nampak cun tak! nampak cun tak! sepanjang sesi mekap berlangsung.
12) musab dimekap aku dengan illa.kot.erk? ke sapa hah?
13) asal bnyak pasal musab ni.okay tuka.
14) masa belakon tu, keadaan dewan mejadi riuh time "musab" dipeluk capot.badar-badar sudah bersedia untuk bertindak.
15) aku xpandai berlakon.-.-"
16) jadi watak yang duduk di bawah meja semasa sesi pergaduhan memang best.tapi bukan aku lah.
17) performance memang best.unexpected
18) tarian, ngan gaduh2 tu memang lawak.
19) aku paling takut time korang belasah2 ramzi tu.nampak cam real.nanti tulang dia patah lagi.
20) time mol mati memang lawak. kaver perot.haha
21) ada orang terpijak kain aku.tapi aku xtau sapa.
22) babak last tu memang geli.haha
23) xtau korang pndai menari.especially bajang.
24) background music dikontrol adam.time scene cinta kena reject n time gaduh2 tu memang ngam gila music.
31) real player memang terserlah semasa sesi ngorat2
28) izey ngan dila memang hot stuff
26) 10taun g korang tnjuk ah vdeo ni kat anak bini korang.hoho
25) dah penat tulis.ok,bye.






*tensyen bincang,kita sap kok lu.bila budak baik buat pangai..haiz
** merokok membahayakan kesihatan

tadaa! okay,dah.

0 comments:

 
;