Tuesday, September 2, 2008

last but not least...

Assalamualaikum kpd sumer mmber2 aku..

aku kini telah pun selamatnya brd d rumah setelah 2bulan menetap d kolej shahputra,kuantan.

heh..to make it simple, dok kat sana mmg agk bes..n banyak main.

time exam arab,yakni last day b4 balik aku ponteng klas huhu..ramai g yg ponteng tmasuk
farhana badar skali :p so kitorang xtaw la exam arab tu cane kalau nk diceritakan pn

pd mlm tersebut gak,kitorang ada last dinner..ni sume kiotang je yg ahndle sniri.
di mana byk bnda best2 g jd.well kitorang nk prepare for dinner tu byk gak a yg gaduh2 sume.. but then result dia amat gmpak n high salutation
to all the actors yg buat drama walaupun masa suntuk gla (1-2 hari).
antara acara lain yg ada:
1) exchang gift
2) tarian industan,etc
3) poem recite
4) drama
5) tygn vdeo
6) awards

gmba mlm dinner tu aku xde lg...kene korek kat org len sbb aku x bwk kamera,malahan
henset aku pn kn da kene curik, so xdpt nk amek gmba

our last days..

ni time bincang nk wat pesembahan


ni lak time photoshoot (ponteng exm arab)



huhu..comey x pakgad kitorang?


umah kitorang



Photobucket

ni time dinner abeh.. sorri gmbar xbyk ade timeni


okay, tamat bahagian d kolej.mls tls pnjg2..

pd hari smlm iaitu 31 august 2008..kemerdekaan malaysia tlhpn berjaya dikekalkn slma 51thn.congrats,
umah aku pn ada buat cm open house yg simple2 sket.ahli kluarga terdekat n kwn2 siblings aku
sket2 yg dtg.mmber2 class ni pn ada gk yg sudi dtg...tq tq tq..

aku mintak maap sbb byk kekurangan d pihak aku.. sori ok.. n selamat berpuasa .. =)


ni da mcm happy family lak..haha


antara mmber2ku yg hadir


xtaw la awat ngan aiman tu.. :p


dan mol pn bercerita ttg kisah silamnya..


haiz..saat sedih hmpir tiba..


the guys of my life


tgkap gmba seblm korang tgglkn aku T.T


aiman


adam n hilmy


adam balik


hilmy (lg) getting along with alisya


mol pn bekata : jom ah,kita balik skang..


n the tragically saddest part had eventually came
okay.. bye2 irna.. they left me T.T

0 comments:

 
;