Wednesday, September 10, 2008

izzaiyak!

izzaiyak ya sodiqi! (apa khabar wahai sahabatku)

Assalamaualaikum..
heh, pertama skali aku nk ckp.. im not yet an arabic woman.. haha..n aku xkn jd pon okeh!

setelah kepulanganku dr kolej shahputra yg telah kutinggalkn 1minggu ++ yg lepas,hari2 ku berlalu begitu pntas.. tup2 je tinggal seminggu lebih je aku da kene p bumi anbiya tu..
da dpt confirmation from mara, yg aku akn bertolak menaiki pesawat egypt airlines..

tarikh : 22 sept 2008,isnin
time : 11.45 mlm

sebenar benarnya aku x redy lgsg pn lagi.. baju masih bersepah2...barang pn xtaw apa yg ada n xde.. n pikiranku menerawang ke lain... haiz..

sepanjang dok umah pn, xwat apa sgt pn.. o9,tgk tb, tolong sket keje umah..blaja masak resipi baru..(haha)

bila dok umah ni la stat ingat kat family, cane la time kita da tingglkn dornag kat cni nnt, apa2 jd, kita jauh nk balik ssh..hurmm.ingat kat kawan2 yg byk teman..

besnye time tu.. time form4,yg byk pntg lrg, tensyen ngan rules, culture shock, n homsick.. form5 yg agak bes n yet exhausted blaja..

ingat kat izey illa ct shin farah yg skali masuk dulu kat jasin..izey, public phone tmpat kita nangis time homesick tu.. n d kaki lima tmpat first nite kita lepak time prep..n "wasiat" yg kita tulis kat parents n family kita yg kita mintak nk bla dr maktab,curi2 post skali time ngan surat maktab..

kat illa,yg ovedose hilarious n leh ubah muka nymph sekelip mata,stil igt lg tnggi ko yg aku mmg xleh capai.. yg kita main pegang2 tiang kat susur gajah tu.. n yg korang terpaksa tunduk time nk turun tangga dkt ngan library tu (aku xyh):p.igt sume citer yg ko citer,gmba "dia" yg ko tnjuk frm hp..time jpa.. yg kita 3org meniru aksi n gaya org2 yg brd d mktab..haha

kat dila,yg sentiasa meminati dan diminati..juga bertindak sebagai ah long of the class,mnjlnkn tugas dgn pnh hemah..haha..dan mengajakku ntuk menemaninya bermentor bersama mentinya ketika spm hampir tiba :p igt gak time aku teman ko lps abes klas pada suatu hari, hari jumaat.. ;)

ingat kat khai yg super talented dlm study, sports,art,gaming..khai,aku igt lg betapa besnye ade sehari weekend tu dok lepak ngan ko pepagi buta menikmati keindahan mrsm tgb..n aku igt the night time f4 yg kita dua keep talking about final fantasy,anime n all those stuff..igt kat ko yg slalu main sepak2 ngan aku, smpai kaki ko lebam2 tu..:p sori for that

ingat kat shin, yg terer math,tere arab n mengaja aku addmath time memalam integration,amende lg tah..which subject yg plg aku xske..and yg ada soulmate time kecik2 kat apartment (citer tu sgt sweet la shin) haha n aku plg igt stokin ko yg kale pink n kuning tu shin..haha..n thnx for the biscuits yg slalu ko sumbangkn time aku ziarahi ko kat bilik

ingat kat mentor: zana, yg kita wat mntor mentee yg sumenye pompuan tu kat english corner,yg nyanyi lagu ruang rindu- letto pd suatu mlm di blok f dgn pnh feeling..yg xpnh marah, and one of my fav girl in the class..kalau aku laki, lama da aku book dia ni haha..

kat farah yg berddedikasi sbg satu2nya wakil ldp 516,berbaju kurung merah n byk keje sakan sama spt geng2 yg len yg bertungkus lumus menyiapkn spongebob tuk rumah kunin haha..well, gmbar2 kenangan tersebut masih lg ada bersamaku

kat eja yg bertindak sbg mommy of the class..garang..tp lembut ati..yg pnh bg aku pnjm duit time aku nk balik umh scr tiba2..jasamu amatlah kukenang shgga kini ;) dan ejalah org yg slalu suke g prep ptg time spm hmpir tiba..

kat she,yg aku penah fly ikut dia (dia x fly la, aku je) lalu ditangkap oleh cikgu kherman, .walaupun cikgu kherman byk membebl time tu namun aku ttp fly gak dan mnjadi antara pljr plg awal masuk jdm (f4) aku also impress ngan talent ko yg buat kalerful artwork

kat syida..yg bila aku nk wat keje jht je mesti dia ada skali..yg dia teman aku g bilik ustad jali,kami bergurau senda gelak2 dan kemdian aku menagis haha..janji kita tu.. xkn couple..n jnji kita nk g naik gunung kinabalu sama2 sbb dlu dgn hampanya xlyk nk ikut dak2 maktab g naik kinabalu.. :p.. n dak kecik ni gk ske pnggil aku vietnam..

kat ct, yg dlu aku rasa aura aku ngan aura dia sgt berbeza..tp kmudian aku mula ok, n ok.. n aku ske tulisan ko yg plek n lukisan org lidi yg gurlish2..n aku xtaw nape org johhor klas kita especially cmtu hahhaa (aina). xlupa gak jasa ko n illa yg buat jadual kebersihan klas yg ade rama2 sume tu.. one of attraction the klas yg slesa n cm tadika :P

kat aina..juga berasal dr johor ni amat meng-annoyed kn aku mula2 haha.. but then things get better dan sbb dia, aku da x marah2 da adek kecik aku yg pangai cm dia gk sumtime.. :P igt time kita jln sesama evening walk time kat kmk dlu.. even kejap je aku kat sana..n sori sbb x dpt tmn ko smpai akhir matrix.


aku syg korang sume.. n aku akn sentiasa igt korang.. aku arap korang begitu jua...;)

aku mintak maaf banyak2 kalau selama ni aku byk nyusahkn korang, wat korang annoying, tesalah kata ke. terguris ati ke.. mintak gak halalkn sume mkn minum, pkai buang n ilmu!! T.T thnx for everiting! cam nk nagis je bila tulis ni..tah bila dpt jumpa kornag lg... yg x jumpa.. -- izey (damn miss u, rituasek belek2 ur pic je) ct!! THIS ONE NOT EVEN HAV YM n kat fs lak jrg ada.. :( seb bek henpon ade lg.. but still anyone!! pass ct nye phone no! farah..!! ko pn sama!! reach by phone only..how sadd... nk no farah, anyone!pls!

aku da tuka no - xpinjam sesapenye lg- :) kontek aku! --> no boleh diberi thru ym!


click gmba ntuk besar



0 comments:

 
;