Thursday, September 4, 2008

Aisey

Aku geng ngan bebudak nih 4 orang buat lab bio. Biasanya, lepas sorang tu dah buat lab report, the next time tu takyah ah buat. So aku dah lama tak buat lab bio and meng-offerkan diri untuk buat.

So, aku dapatla buat lab pasal circulation.
And then ade satu geng skali ngan aku cakap dia dah buat separuh dah. Dia bagi kat aku. So aku pon balik rumah gi siapkan.

Bukak bukak je, aku usya usya...
... Ni bukan rangka. Ni dah siap dah..

So bila aku balik kolej aku pon ghoyak kat dia.
"Mu kecek bagi rangka, pehe sume dah siap nih?"

Dia pon kata kat aku yang aku just perlu betulkan grammar je. So aku pon betulkan je lah. Result aku tak kacau langsung.

And so, berlaku lah kes yang tak dapat d elakkan. Just now bila aku bagi kat group mate aku utk check, diorg terkejut sebab aku tak tukar result. Pehal aku nak tukar result plak? aku tak buat mende mende merapu cari pulse rate heart rate hape bende ntah. Tugas aku lukis cell yg ade atas microscpore je.

And then baru diorg bgtau yang selama nih, kalau time diorg buat lab report, diorg biasanya just amik dari org yg siap, copy paste and then tukar result. (inila contoh budak cemerlang) Anyway, aku taktau nak rase bersalah ke apa. So this time, diorg terpaksa hantar lab minggu depan sebab mmg sah sah nampak meniru gile. (Kecuali ayat merepek diorg yg aku betulkan)

Aiiiisssssshhhhh~~~

I'm an honest person.

Khai

:) riak gile- *cc tutup sbb nak bukak puasa*

0 comments:

 
;