Sunday, August 3, 2008

AC


Hilmy , aku da main assassins creed, weh best gila, tak terhingga, lagi lagi bab panjat panjat tu tak bleh bla lawa dia~!!

Fighting scene pedang/pisau EPIC gile. Ngan free running Altair, ngan bunjee jump dari menara lagi! Macam tgk video je O_O ...Overall, Altair memang kurang asam

Tapi game tu takdela perfect gile gile. Aku main kat computer. Aku taktau la kalau PS3 punya lagi best. Lagipun, dia cam ade unsur agama yang lagi menambah ke -takboleh blah-an

Tapi sayangnye, cepat sangatla game dia habis. Aku berbelah bahagi nak beli PS3 punya bila aku ade PS3. Aku install hari jumaat, hari ahad adik aku dah habis main dah.

Well, ending dia bodoh gila, takleh nak cakap apa dah. Tak sesuai ngan ke-'best'-an game dia langsung :(
Sayang sekali...

p/s : yang tulis pasal uitm tu aku ler :-/

.:=KHAI=:.

0 comments:

 
;