Tuesday, December 25, 2007

Perasmian Blog =.="

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..


:D
saya dengan sukacita dan sangat sangat sangat the very very sangat berbesar hatinya ingin memoyokan diri tanpa (lagi) rasa segan silu dan apa2 yg sewaktunya telah mengangkat diri saya seniri untuk merasmikan blog ni (walaupon da ade first post) =P

Terima kasih juga kepada Adam yg telah sudi mengambil masa mendaftarkan akaun ini =.="

Diharapkan semua ahli blog (the Gogo we rock 516'07 members) mahupun silence reader dapat bekerjasama menjaga blog ni dengan hemah di smping mengepost apa2 yg sepatutnya.. sila baca di terma dan syarat.. (aku arap ada org tulis nnt)

saya juga mengharapkan blog ini dapat digunakan sebaik baiknya dan tiada sebarang ketidak jujuran akan berlaku.smoga ukhwah dan silaturrahim kita semua akan lebih erat abadan abada.. amin..

sebelum mengundurkan diri, saya skali lagi ingin mengumumkan perasmian Slamblog 516 ini ;) skian terimakasih..


Yang Benar,
Irna Nur Syafinaz Ali Zaini
c( -_-")o

0 comments:

 
;