Thursday, December 27, 2007

tens i o n..(lg)??

ok.. the second last post b4 aku adelah khai.. die lupe tulis nama tu..

hurmm..igt cuti2 ni leh sonok2 rite? aku rasa xdelak cmtu sebab:

1) ade plkn yg arghh.. damn hate it..
2) dok umah boring, nak klua mls
3) aku lg byk pk psl masalah2 dunia yg xberfaedah akbt tepengaruh ngan mmber2
4) aku sniri tejebak ngan masalah yg bodo2
5) borang plkn aku ilang.. and yet aku kene g sana just in 2days
6) aku xske nk baca bku undang nk amek L tu.. sengal.. tp alhamdulilah lulus dgn ckp mkn
7) aku tensen org kete tu kol2 tanya nak amek ceramah la amali la etc.. n at the same time aku kene rush ntuk plkn skali
8) aku mkn byk buat dosa.. solat pn lmbat
9) aku cpt tensen ngan bnda2 xptt
10) aku byk buat sakit ati org n annoyin especially bg org yg chatin ngan aku.. aku saja buat dorang menyampah sbb aku sniri tensen..
11) ade bnda pntg ilang (skali ngan borang plkn tu) n suddenly like im the one to blame (eventhough parents aku ok je senanye).. so aku rasa aku ada responsibilty kene cari n ni mmg buat btl2 nympah lg2 xde kejesame org len
12) aku xske tgk ibu aku cr brg yg ilg tu.. aku tensen skali
13) i've broke someone's heart for the brp kali tah aku xtaw,n bdk tu btol2 sedeh gila nk mati.aku xkn kisah lgsg psl bdk tu kalau die bkn kwn aku yg plg baik pnh aku jumpa


so..pas spm pn tension g.. ape nk jd idop akn dtg.. yg lg byk mslh..pergh..arghh!!
T.T.. arap aku dpt saba n doa je byk2..


-ShArkFiNAz-

0 comments:

 
;