Wednesday, April 6, 2011

tajuk pon dah tak tau nak tulis gapo =.,="

haa..salam.

aku suka statement kai
" Ingatkan irna, tapi post irna banyak emo and ayat pelik-pelik."

hehe..ni aku nak emo lagi la ni. :p
owh dan welkam vanakam untuk ramai lg org, jemput2 lah tulis kat blog ni memeriahkan lg majlis
aku setuju ngan aiman kat bawah ni.leh je buat topik.pastu tulis.tapi ada orang rajin nak menulis ke? kang aku je yang syok sniri payah la kan.owh btw umah aku xde internet da ni haa..baru pindah sob2 * baca dengan nada sayu.kalau gembira pun buat2 sayu kan jugak hatimu*

kai, kitorang kat sini exam final ikut subjek.kata lah sem ni amek 10 sebjek.so final ada 10 exam la.objektif dan subjektif.subjektif tu ala2 soalan problem/case. dan setiap subjek ada praktikal exam skali.assigment pun cm biasalah.
tapi, kalau midterm lak, dia integrated ikut blok.contohnya 2minggu ni belaja endocrine system, so midterm dia akan gabung subjek2 yang belaja tuk endocrine ni dalam satu paper.midterm objektif je lah biasanya,soalan case ke.




0 comments:

 
;