Wednesday, March 23, 2011

This is Kai

Salam.
Kepada semua klasmet ter-chenta, this is Kai writing.

I slalu je lalu kat sini tapi sebab takde orang nak update and takde orang yang tulis nama kat bawah everytime update, takkan asyik i sorang2 je yang update dengan benda benda yang bosan dalam hidop i ni dan tulis nama i kat hujung untuk tujuan promosi diri.


Thus, I tunggu sampai ada orang update, baru I update (Thank God Irna)


Replying to the two post below:-


Rasenya semua orng patut update apa yg dia tgh bwat( blaja kat mana bla2)
I buat macam - macam untuk hilangkan stress dari jurusan perubatan seni artistik  perubatan yang tidak dikenali ramai di kawasan ini. Contohnya, melukis, makan, menyanyi, kacau orang dan main video games. Sekarang Tahun 2, Integrated system yang kadang-kala mengharukan dan klasmet I semua melayu. Study sini ok, makan pun ok, tidor semua ok. Takde benda nak complain sangat.

Tablet I dah mati. So lukisan I pun mati sekali.


Diorng kat mana skng
Kepada yang masih lagi confuse I ni kat mana, I dekat UiTM Shah Alam, Selangor. Tak jauh. In fact, dekat je dengan PKNS, Plaza Alam Sentral, Shah Alam Convention Centre (SACC) Mall, Ole-Ole, Midvalley Megamall, Sunway Pyramid, dan KLCC. In fact, sekali dengan Ezza ngan Evil kot, tapi kitorang pernah jumpa like, once in a blue moon je. Sebab Ezza duduk kat Tower atas gunung, and I pula duduk kat twin tower dengan mem-parasit Budak budak kejuruteraan yang benci gila kat kitorang sekarang.

Evil entah kat mana. Btw, yang dekat Russia tu Kai lain.


Patut bwat conference kat ym or something
Saya takde friendster atau facebook, jadi komunikasi memang agak susah dengan I. Tapi I slalu stop by sini, dengan harapan ada orang akan update.

Kalau nak buat, buatla. Tapi akan jadi agak kacau bilau, sebab semua orang nak menulis serentak. I on ym pun jarang2. Tapi kalau nak buat, kasi time, and I'll try my best to be there.

-Kai.

0 comments:

 
;