Monday, March 21, 2011

:D

salam.
first, aku tak tahu siapa yang update blog ni sekarang melainkan korang memang suruh aku agak2 je..
jadi aku mintak jasa baik, tulis nama ok bg yg xde blogger account tu :) aku rindu kot.. tatau sape yg tulis boleh bikin jiwa berantakan..ecehh..ape aku mengarut ni =.="


okay,aku tunaikan permintaan entry kat bawah ni.

rasenya semua orng patut update apa yg dia tgh bwat( blaja kat mana bla2)
aku belajar lagi kalau ade sesapa di antara claasmate kita yang tak tahu.. =.=" asal italic eh ni? hehe
university of alexandria, egypt.tahun 3.doa2 lepas tahun ni dengan jayanya dan sambung practikal lg 3tahun.insyaallah.

diorng kat mana skng. and perkembangan hidup .
tapi skang aku kat umah. tengah menaip ni ha depan laptop. egypt ada crisis haritu dan aku di-evacuate balik malaysia.err.. ni pun mcm pelek gak kalau tak tahu.korang baca paper ke x? fesbuk ade ke x? :p owh aku balik egypt esok tuk sambung 'perjuangan' yang tergendala.. yeah,.. perjuangan -.-" .sekian harap maklum >,<"

idop aku tak dela berkembang sangat,melainkan pipi yang makin tembam sebab makan terlampau banyak tak ingat dunia bila duduk umah =.="

or kite patut bwat conference kat ym or something
hurmm.. conference eh.. leh je.. nk buat.. sila2.. *padahal aku tak on ym berapa kurun dah* dangg..
i prefer more real gathering someday insyaallah.lebih bermakna di dunia nyata setelah sekian lama tak berjumpa :)

0 comments:

 
;