Monday, November 29, 2010

hello

salam,
my fellow friends. i'm sorry for not updating this blog for ages since i dont have any idea what's going on earth right now.. hehe.. is it well, is it not?

ok tipu :)

recently i've lost my interest in almost everything around, *gila kau x positive langsung haha* no no no.. silap.. sebenarnya aku ada syndrome writer's block =,=" jadi aku hilang pertimbangan untuk merapu merata rata dan dikala matahari mnjelma dan rembulan menyorok.

block CNS mmg best. budak2 lain amek first year tp kitorang kat sini amek time 3rd year. serius best lagi2 bila belaja pasal otak, otak kau jugak yang ko xkn paham..haiz.oh, aku terlupa ke nak cakap subjek2 dalam block ni smua cam.. perhh.. terbaek kot *@,@* aku suka betul.serius.xpnah aku suka subjek mcm ni.

jadi moral of the story korang buatlah moral sndiri sebab aku sndiri pon da xberapa nk moral sebab aku da lama tinggalkan contengan mural di moral moral morall zzz.. etika...hippocrates's oathh.. eh, apa ni? -.-" ok.bye

0 comments:

 
;