Wednesday, January 6, 2010
apa yg terjadi sebenarnya pada Adam ? mana dia menghilang ?

okay alhamdulillah air sudah ada seperti biasa

saya baru bangun lepas tidur after isya' punya azan bukan solat. dan tak terasa nak tidur selepas selesai menyiapkan assignment berkaitan SEM. sila la google .

untuk pengetahuan anda semua, saya telah TER-bawa balik (sila ambil perhatian pada ayat 'TER') seekor katak. real punya okay! TERbawa balik dari kampung. dia sembunyi dalam beg saya. teruk sungguh. tak mampu beli kereta ke? dah la menyelinap masuk ke dalam beg saya tanpa kebenaran, mau tak terjerit jerit dibuatnya. ah! adat la kat kampung macam macam boleh terjadi. nasib baik tak payah kena samak cuma cuci dengan breeze saja.

saya masih tak mengerti la dengan lecturer yg dibayar tinggi tetapi mengajar nya acuh tak acuh ja. assumption konsep diaplikasikan. semua assume student dah belajar dah taw. serius, boleh tak kalau gaji lecturer itu ditukar dengan gaji guru tadika? saya rasa effort mereka lagi bernilai dan berbaloi untuk gaji yang tinggi lagi dari lecturer. ah kalau nak ikut konsep self study apa gunanya lecturer dan institute pengajian tinggi awam. hapuskan kedua nya. kita study online.
tak semua lecturer 'malas' mengajar', tapi saya baru jumpa 2 lecturer yg betul betul ada effort nak menyampaikan ilmu.

tapi macam mana dengan cerita pelajar yang belajar di luar negara? macam mana sistem pembelajaran universiti anda?

0 comments:

 
;