Sunday, December 6, 2009

Beramah Mesra : Fail

Di dalam sebuah pesawat,


*tdo*


Dayang2 kakak chantek sedang menyediakan makanan tengahari (kot, dalam pesawat saya kurang arif tentang masa)


*nyam2*

*makanan saya smpai dahulu atas alasan2 tertentu* (gedik)


To be polite, kita tengok orang sebelah2..jemput makan

--> Makcik sebelah tengah tunggu meal

--> Haa budak sebelah ni tgh mengelamun sket..tapi makanan dia da tecangak depan mata



Aku menyapa


“halo” dan buat muka paling ramah aku




Dia balas.senyum.terpaku tengok kejelitaan aku



“aren’t you going to eat?” aku buat2 concern.aku xmaw ah mkn sorang2, segan kot :P



“malas…erk..you know, malas?”



Perghh.. matsaleh ni nk cakap melayu ngan aku la.. bengong sebentar dan tergamam seketika aku.balas pakuan atas kekachakan dia


malas??..” aku terkebil2..tapi aku control kool.


“yeah..malas..malassiaaa..you know?” dia snyum lagi


Aih, mcm mncarut pon ada dia ni.. (malas..sial!) >,<”


*aku blank jap*



Hahahaha..skang aku xtau aku yg kurang cerdik atau dia yg terlebih pndai

“yeah..yeah..of course I know!!!”


Aku stop

Aku senyum

Berpaling

Amek sudu

Cedok nasik

Masuk lam mulut


Hahahhaa..


Keadaan sebenar


dia ingat aku tanya dia ..

“where are you going”


dia pon nak jawab Malaysia..

tapi dia jawab malass..maybe sebab xkonfiden..

so nak stress kan lagi kali kedua tu dia pon cakap “Malassiaaaa”


ngahaha..

pastu aku malas nk layan n cakap bnyak2 lagi

babye la ko matsaleh..


>,<"

ps : ayah kata mana ada orang nk tnya makan mcm tu..erk...okay, english fail.

3 comments:

Meru said...

seng seng

hUr said...

malas sia*.

weh, ni carut ni.

carut.

:p

Unknown said...

haha ''malas, sial'' haha

 
;