Friday, December 25, 2009
ah! pedulikan ezza saman. sudah gaharu cendana pula sudah tahu bertanya pula.

krisis semasa:
terjadi pada pagi december 24
ucapan selamat pagi kedengaran seperti berikut:

"weyh toilet takda air"

ah! sheeet! dah la harini lecture start 8 am. kenapa pilih hari ini bukan hari lain di mana lecture start bukan pukul 8 am. okay tindakan yang dilakukan dalam keadaan otak separa sedar, sms course mate. nasib baik ada connection kat blok lain. suruh member copkan toilet. dari tingkat 3 bilik saya turun pergi ke tingkat 3 blok lain di mana jaraknya sama macam blok e ke blok g di mrsm tgb. agak penat untuk orang yang baru bangun tidur dari katil tingkat 2. macam culture shock tapi ini in term of otot terkejut. lega dapat mandi dengan puasnya!

kewujudan air mcm biskut chipsmore. sekejap ada sekejap tiada. bergantung kepada nasib. nasib saya agak baik harini. tapi cucian baju tidak dapat dilakukan. oh sungguh kecewa macam kena tinggal kekasih. jumlah baju utk dicuci bertambah. semakin kecewa. akhirnya saya mengambil keputusan untuk lari dari masalah yang tidak diketahui pucuk pangkalnya, dengan balik ke kampung. dekat je naik kereta. dalam 45 minit. nasib baik ada saudara di sini. ada hikmahnya.

sekarang saya online di foyer library memandangkan connection yang super laju dan broadband connection getting narrowed. penipu punya celcom!

sem 2 memang menimbun assignment. bayangkan la pada hari yg sama, waktu yg hanya selang beberapa minit, subjek yg sama, lecturer bg 2 assignments. hell lah! tak termasuk lagi dgn lecturer import dari indonesia. dia sgt unpredictable. time suruh buat assignment tak cakap betul betul nak macam mana lepastu kan bila dah hantar baru sibuk nak suruh buat mcm ni la mcm tu la. gila serabut!

nyamuk jangan kacau kaki saya la!


1 comments:

 
;