Wednesday, June 3, 2009

lalalla..

salam

aku baru pas exam td.lama x usha blog,rindu plak

oih korang ni dok point aku ckp topik psl kawen2 mcm aku nk kawen esok lak,haha
rilek2 sudah..aku ckp je tu.



adoi =.="

tp yg aku pelek,starter yg ckp psl kawen ni xde pn kena apa2 kn :P
---> adilah <---- :P owh, aku nk jelaskn lg.. aku xdk blog sniri pon

aku daftar akaun jek sbb sng aku nk komen kat blog2 mmber aku ngan post kat blog ni xyh nk tuka2 akaun

jd xyh a curious2 :p

kalau ada sumting yg aku rasa aku ptt share, aku akn share sini.xsemestinya aku kena buat blog sniri.kan kan kan!! hehe

lgpon, aku mls tulis bnda2 yg sama ngan org2 yg seangkatan ngan aku..xkn every blog pn nk bc cite yg sama pn.ah, aku pon mls gak nk tulis bnda2 detail sbnrnya (alasan bnyak sgt nih..adei)

k,kalau berminat leh a bc rutin harian aku, lbh kurang sama je ngan dorang ni

*promote blog mmber* :P

Hur
Anis



ok.tamat.

selamat bercuti kpd sspa yg tgh bcuti

slmt berexam kpd sesapa yg tgh amek exm

congrats kat bdk2 yg da dpt result

selamat naik sem baru kpd smua yg akn msk sem dlm ms terdekat

=)

owh lupa nk abaq, fat joe bakal menemui korang kat msia dlm masa 2minggu lg..

dia ngah exam skng..

doa2 la tuk dia..

pastu turn aku lak

ok!

:P

0 comments:

 
;