Thursday, January 29, 2009

Thursday, January 29, 2009

Musab,rambut kau klu biar blh jd mcm kenny g..panjang + keriting...

Sori Farah sbb x dpt dtg keje kawin kakak kau.Mmg xde transport.Sori sgt2..

Petang jumaat aritu aku br hbs exam..Overall,aku x brp puas hati sgt la..Aku ble dlm kelas aku faham..Buat revision pn gle2 tp time exam aku blank.Xde rezeki kot..Kene buat betul2 final nih..

Anyway,malam lps exam tu, aku dgn kwn2 aku pergi alamanda..asalnya aku dgn housemate aku je yg nk pegi yamaha kjp sbb tali gitar mmbr die putus n aku nk beli earphone baru kat senQ..tp ble tgk jam rase2nye kedai dh tutup..so ajk la mmbr2 yg len tgk wyg..Citer Underworld 3..18 SG citer tu..time akak jual tiket tu tanye sume atas 18 ke aku buat bodoh je..hehe...chill la kak..aku x ikut bende2 ganas dlm citer tu..haha..Citer tu blh tahan la..


2 jam sblm wayang start.Member2 aku beli donut.Aku lak beli mi goreng,ayam goreng dgn susu Hi Lo coklat.Aku blm dinner lg.Lapar gle...

Sebelum wayang start.

Habis wayang,sume kedai dh tutup.

Guard tgh kira duit gaji overtime dia.

Lps tu kitorg blah pegi Bangi jap.Singgah kedai mamak.Diorg mkn mee goreng dgn tosai.Aku lak mkn roti bom dgn ais kosong 3 gelas..Fuh,kenyang teruk..Balik,eksersais jap (ceh) pastu tido.

Esoknya, aku balik JB naik bas dgn kakak aku pukul 3.30 kat kajang...Sampai jb pkl 8.30..Aku tido je dlm bas..X hilang letih..

Seat besar...Tiket rm 35.00..

Ok,saje post sbb xde org post.Hepi besday and belated besday kat korg sume..

- - zaki - -

0 comments:

 
;