Friday, January 2, 2009

Memories are not to forget..Futures are ahead

Assalamualaikum..

salam maal hijrah..ahlan wa sahlan 1430/2009

tahun 1429/2008 byk bnda2 best n unexpected,byk buat kwn n byk travel ;) gonna miss them a lot.

a LOT of pics to share :P

2008
1.plkn (teluk rubiah,perak)
2.mtrix (changlun,kedah)
3.kolej shahputra (kuantan,pahang)
4.btn (alor gajah,melaka)
5.asrama malaysia,(arma)(kaherah,mesir)
6.iskandariah,mesir




suka gmba ni! mcm2 kerenah (btol ke eja nih?haha)



ninja turtle



hasil usaha kitorang buat spongebob (xtmsuk aku >,<)
haha..fokus kat ramzi

Shahputra college,Kuantan PAhang

ni time lawan futsal..bes2 (notice ejat tgb yg tgh ddk tu)

BTN Alor Gajah, Melaka

Biro tata negara (BTN) yg ni..ala2 plkn gk tp xde aksi lasak



haa..thnx a lot 4 coming to my house yg kelamkabut time tu



ALexandria,EGypt


Mabnah Malizi (bangunan Mara punya)





pemandangan dr convention centre (tempat kuliah)



dlm kuliah : fokus,gelak n tdo



tempat wajib pegi - pntai



ni lah suk (pasar)



sayur plak


ni aku masak!!



ni time raya..mkn spegeti je :|



ni mkn piza yg sorang satu tuh..



aku bersama datin



ni hnya berlaku dlm lif je (prjlnn dr tgkat 6 ke tgkat 7)



time birthday farhana BADAR..seprais!!! ;)



cycling along the beach + mlwt istana king farouk nek beskal



time mkn seafood



shopping dan boros..haizzz



kami sejuk -.-"



dia ni juga



orkestra



tu dia pnyanyi bersore soprano



ni lua library alex (bibliotheca)



ni dalamnya..







angin sgt kuat


ni snta klaus xckp mkn




=)
tuk kawan2 d malaysia..dan akan juga ke oversea satu hari nnt
shin illa ct farah zana khai she ezza aina
hilmy capot adam zaki bajang iqbal

xde sesapa ke nk dtg mlawat aku? aku bwk g jln!!! >,<" jom aa!!! aku tggu k ;)

yg dlm masa terdekat..insyaallah..doaku sntiasa bersamamu

syida - ko g memana pon,yg aku tau kita mesti pnjat kinabalu gk nnt :p

dila,mol - jom dating kat taj mahal

izey, abe - kita holiday kat bali :D

aiman - jemput aku kat sydney xpn brisbane ok!!

yg dah ke destinasi..blaja leklok!!grad sesama!

musab - taun depan tggu aku kat eiffel tower

fat joe - aku xnk ah g mansurah tu..haha









0 comments:

 
;