Monday, December 8, 2008

aku suka.. aku xske..aku xtahu.. =.="

Assalamualaikum kpd sahabat handai...:P
Selamat Hari Raya AidilAdha ntuk korang sume!!! ^.^

oleh sbb raya nih, aku aku dpt cuti lbh kurang sminggu..
aku xtaw nk ske ke x :P

rasa cmbest yg mnyeksa je haha.. otak aku melayang terbang2 ke malaysia sbb dok cni cm boring kalau cuti..tah la?

aku ske ke x?? tah aa..ahahaha aku brd d dlm dilemma (syndrome otak x btol) ttbe aku ssh nk wat keputusan nih..-.-" amende la aku ngarut nih (ni x de kene ngene ngan kat atas :P)

mls ckp byk..ni sedutan2 kisah2 ku dicni

scene : lepak kat pantai
time : lepas kuliah



lepas sume kat sini



jalan di library alex (bibliotica) lepas kuliah..time tu tgh jiwa kacau..so lps tensen



on the way balik lak



malam..mkn2..buloq



aku dpt tau yg ada kenkawan yg idopnya xbrp skang ni,dipenuhi ngan masalah sume.. sorry to hear dat but i hope that u'll keep going n banyakkan bersabar..jgn terlalu emosi coz life is not all about sweet thing ;)

Allah will help you if you seek him,insyaAllah..

remember that everything's gonna be fine in the end..if it's not fine then that's not (yet) the end

the life is just like the medicine ; bitterness is the remedy!

Surah Al Ankabut, ayat 2

Patutkah manusia menyangka bahawa mereka akan dibiarkan Dengan hanya berkata: "Kami beriman", sedang mereka tidak diuji (dengan sesuatu cubaan)?

(dapat ujian tanda Allah sayang pada kita, dan tanda kita masih beriman)

renung2kan la ;)




one day b4 raya korban..sgt2 mmberi experience..nnt ade masa aku citer.well skang baru lps subuh, xtdo satu mlm (sbb da tdo dr 9-12mlm) n tejaga..td ade webcam ngan family, wish raya.. rindu lak kat adek2 aku n fmily ;)

ni baru snap td ..

imran,ajad n lica

0 comments:

 
;