Friday, November 7, 2008

salam dr alex.. hehe

ASSALAMUALAIKUM..

tuk smua mmber2ku yg brd d malaysia n perantauan ketika ni..

aku mintak sori bebanyak sbb lama giler2 xtules kat sini..

2-3ari ni baru aku found out that kat bilik aku ade wifi but limited ah, curi dr manatah
tp yg penting leh connect la. wifi curi ni lak kalau nk, kene dok kat tgkap (well pls notice that
bilik aku terletak di tingkat 7 bgnn mara ni) n mmg risky a laptop jth ke bwh.. haha
pape pon demi o9, aku rentangi jua sgala musibah tu =p

sbnrnya byk gile2 bnde nk citer cuma x terluah je.alex is a fun place to be at especially for girls n boys!!
ni la listing2 yg aku rasa korang MUST do once u reached here :

1) lepak kat tembok beach after kuliah smbil mkn GAD (fastfood)
2) shopping!!! baju yg fancy2 n kasut is very2 nice out here n plg bes korang leh tawar
3) lepak kat carefour yg mmg grand a kat cni.tmpat mewah (n mahal??)
4) pegi suk (pasar) n leh tgk mcm mcm mcm mcm binatang yg alive n disembelih dpn mata
5) pegi melawat library alex yg besar n lawa giler
6) pegi mansyiah ntuk memborong brg2 kprluan harian
7) naik tram rubuk (25sen) ntuk ke mana2 shj spnjg prjlnn
8) bersiar2 alex naik kuda n jln along the beach
9) have a sleepover kat asrama mara yg baru n mcm hotel (my place!)
10) melawat tugu2 yg kbyknnye org naik kuda n bgnn2 yg ala2 rom

for the first year student of medic, memule xrasa apa sgt bila blaja tp mkn lama beban tu terasa gk la.
mungkin baru nk sesuaikn diri.blaja kene byk mnghafal ah rasanya x phm pn xpe.lolzz.. (apa punya dr)
aku pn skang dilanda maslaah gk dlm time management n nk stadi T.T n kerinduan yg mlmpau kat org d seberang sana
hahaa.. rindu giler family aku.

aku akn cr masa gk tulis lg bebanyak kat korang..beserta gmbar. once again i hope this blog will be functioning,
n arap kornag leh keep on writing walau sibuk mana pn.. kesianlah kat aku..i can do it, why dont u? :p

k.. c ya!

0 comments:

 
;