Monday, November 28, 2011

Jawapan kepada Post bawah

Salam.

Kalau saya, I don't think I want anything to change.

All the things that happened to me in the past defines what I am today.

Kalau saya dilahirkan kaya, maybe I won't learn to be humble (I think?).

Kalau saya masa kecil dilahirkan bijak pandai genius, saya takkan dapat a childhood memory, main-main dengan kawan-kawan kat padang masuk hutan dsb sebab kecik2 dah genius sangat sampai menjadi tarikan publisiti, kena appear on the TV, go to college at an early age just to impress people, jadi kebanggaan negara sampai takde masa ngan family langsung.

Kalau tak masuk mrsm dlu, takkan jumpa korang yang gila best, sampai sekarang I takleh lupa hari-hari yang kita lalui, yang masa mula-mula dulu kitorang keje menangis homesick je XD

Kalau saya jadi orang yang disukai ramai, saya rasa saya takleh nak tidur aman malam-malam =.=; It's kinda impossible to think that everyone in the world will like you, I think I might turn even more paranoid than I already am.

Kalau I gi overseas untuk university, I takkan kena expose dengan segala apa yang best kat malaysia ni. Lepas habis sekolah baru free nak jalan-jalan tengok everything that our country has to offer and all the awesome food you can get (saya tak kata gi overseas tak best).

..dan sebagainya.

Kai

0 comments:

 
;