Friday, June 18, 2010

Bagi Epal

Salam.

Minggu lepas aku gi kenduri kahwin orang kaya.

Makanan semua memang sedap, ayam goreng, udang goreng, ikan goreng.

Tempat pun lawa, tapi pengantin tu tak sempat tengok la. sbb kitorang datang awal.

Dari jauh lagi, aku dah usya meja hadiah, tempat diorang letak hadiah untuk bagi kat tetamu yang hadir.

Walao, dapat lotion tangan kot (atau yang sewaktu dengannya)

Geheheheh!

Bila on the way nak kuar, aku ternampak sorang makcik ni tengah fussing dengan perempuan yang tukang bagi sagu hati ni.

"Untuk budak kecik, bagi epal! Orang dewasa bagi yang ini, " sambil menunjukkan kepada beg beg kertas yang tersusun rapi.

Aku ngan adik perempuan aku pun pergi dekat nak salam, and blah.

"Haaa, untuk budak budak kecik macam ni bagi epal ye, bagi epal kat diorang"

Siot, aku dapat epal hijau kot. Padahal aku lagi tinggi dari perempuan tu :(. Macam mana kau evaluate aku punya umur ha? Aku siap tunggu kat situ lama sikit, ingatkan dia nak kata "Opps sorry, patutnya bagi lotion'

Takde mende pun berlaku.

Dengan sedihnya, aku melangkah kuar, well, anyway, asalkan kewajipan menghadiri kenduri ditunaikan lah kot.. hadiah ni tak kesah lah kot. Makanan sedap ok la kot.

D:

-Kai

0 comments:

 
;