Wednesday, July 29, 2009

Reunion kita

ATTENTION

Oleh kerana Zaki teramat sibuk, aku dinobatkan untuk ambil alih :D

Hal- hal berkaitan reunion seperti yang telah dipersetujui :

Tarikh : 8 Ogos 2009
Masa: 11.00 - ikut suka hati korang
Tempat : MidValley

Aktiviti:
1- Tukar-tukar hadiah
2- Makan
3- Sembang
4- Arcade
5- Tengok wayang
6- Beli belah
7- Lepak sana sini.
8- Lain -lain (sila nyatakan)

Tempat yang ada dalam pilihan (sekitar KL) :
1- Mid valley
2- Sunway Pyramid
3- Times Square
4- Lain - lain (sila nyatakan)

Alhi kelas 516 06/07 yang confirm dapat hadir:
-Kai
-Mus'ab
-Mol
-Aiman
-Irna
-Adilah
-Fat Joe
-Abear
-Syahidah

yg confirm xdpt hadir
-Hilmy
-Aina
-Illa
-Capot
-Farah
-She
- Zaki
-Syin

Yang cakap dia tak pasti lagi
-Ezza
-Bajang
-
evil
-Syazana (bru dpt notis kena p 'lead train' minggu ni)

yang aku tak tau apa-apa
-Izey
-Adam
-Siti


Aku akan tefon korang untuk pastikan sama ada korang dapat hadir ke tak. Tapi korang kan tau perangai aku yang tek reti2 nak tefon orang. So, korang leh bgtau kat chatbox, PM aku kat YM atau skype, email aku, hantar sms dan sebagainya untuk bgtau kehadiran korang

-yang menjalankan tugas-
-kai-
:D

0 comments:

 
;